Wednesday 26 January 2011

New ideas - new potential!

Manā prātā visu laiku cirkulē idejas! Tā kā neremdināms ģenerators, kas turpina ražot. Un tas ir labi, jo notiek progress - ja ne skaitļos, tad vismaz mentāli.

Bez testa, ko esmu aizsācis janvāra sākumā, laika gaitā ir radusies vēl viena doma - saistīta ar tipsteru ietekmi uz koeficientu kustībām pirms skrējiena. Un nu jau kādas 10 dienas top vēl viens tests, par ko agrāk neminēju. Jāsaka paldies Artūram - atradās cilvēks, kas brīvprātīgi piekrita palīdzēt izpētē. Teiksim tā - ja pirmais tests tagad mēģina pārciest smagu klimata krīzi, tad šis ir gājis tā tīri neko. Un labi vien, ka tā ir izpēte - procesā atklājās arī nopietni caurumi, kurus derētu papētīt ilgāku laika posmu! Ne viss zelts, kas spīd - tā jāsaka. Bet tik tālu, cik ir - jāsaka, ka izskatās tīri potenciāli.

Nevar nepieminēt arī aribtrāžu starp dažādiem totalizatoru kantoriem. Tā viennozīmīgi varētu izvērsties par vienu no stabilākajiem peļņas avotiem manā stratēģiju portfelī. Sazinājos ar labu draugu - liksim prātus kopā. Viņam ar arbitrāžu jau ir vairāku mēnešu pieredze. Un es esmu pārliecināts, ka mums izdosies nonākt pie kopsaucēja! Ir labi apzināties, ka neesi viens - viņa vērtējums un palīdzība man būs nenovērtējams balsts!


Tikpat bieži mani pēdējo laiku apmeklē doma par zirgu skalpingu. Šodien atradu līdz šim vērtīgākos padomus šajā nišā, kādus vispār biju jebkad lasījis. Divas potenciālas treidinga stratēģijas. Vispār ar zirgu skalpingu nodarbojas daudzi zirgu treideri; zinu vienu, kas ar to pelna iztiku. Bet līdz šim man bija bail spert soli šajā virzienā, jo nezināju īsti ar ko sākt. Šie linki, manuprāt, ir izsmeļoša atbilde uz manu jautājumu:


Nespēju sagaidīt brīdi, kad varēšu veltīt šim pasākumam gan savu laiku, gan arī finanšu līdzekļus!

Vēl viena ideja - ir atsākt Layot Viltus Favorītus zirgu tirgos. Es domāju, ka manā rīcībā ir pietiekami daudz materiāla, lai sāktu nopietni darboties šajā sfērā. Un es esmu vairāk kā pārliecināts, ka tas nesīs peļņu. Varbūt ne visai lielu un regulāru kāda tā varētu būt, skalpojot zirgus, bet noteiki ar potenciālu augt līdz ar gūto pieredzi šajā lauciņā. Vienīgais mīnuss ir tāds, ka tas prasa sīku zirgu formas analīzi un skrējienu atlasi! Sākumā tas prasīs vairāk laika, kuru pagaidām nevaru atvēlēt. Ja nevar - tad labāk nemaz neķerties klāt. Nedrīkstu arī sevi iedzīt pastāvīgajā spiedienā un stresā, pārslēdzot prātu no vienas sistēmas uz otru.... Es NOTEIKTI pieķeršos arī šaj lietai klāt - tas ir tikai laika jautājums! ;)

No comments:

Post a Comment