Wednesday 5 January 2011

Pavērsiens Zirgu In-Play tirgos!

Šodien, gaidot kārtējos vakara futbola matčus, uz kuriem pašlaik testēju dažādas stratēģijas "uz papīra", tīri aiz zinātkāres izdomāju pasekot līdzi zirgu skrējieniem. Tīri daudz par treidinga stratēģijām šajos tirgos neesmu lasījis - vienīgi par drifteru un stīmeru izķeršanu Pre-Racingā... Un tomēr - šie tirgi man ir kļuvuši labi pazīstami; tieši zirgu skrējienos es pavadīju neskaitāmas stundas, pētot, analizējot, izdarot secinājumus!

Aptuveni divus gadus atpakaļ, biju nopietni darbojies zirgu tirgos. Tas man deva labas zināšanas par koeficientu kustībām. Un, ja In-Play man agrāk likās kā tīri neprognozējama lieta, tad uz beigām es sāku ievērot šur tur skaidras, paredzamas paralēles. Bet tā nekad īsti nebiju to attiecinājis uz treidingu.

Varbūt tieši rīta nejauša tikšanās ar diviem britu Betfair treideriem, kas lika likmes uz zirgu skrējieniem, bija tas, kas lika man aizdomāties par to, kas šodien notiek zirgu skriešanās tirgos. Varbūt arī programmatūra - BetAssistant ar lieliskām StopLoss un Tick-Offset funkcijām - pamodināja manī kāri pēc strauji mainīgiem koeficientiem. Un īstenībā pat bez īpašas ieskatīšanās RacingPost, es tīri intuitīvi izvēlējos 3 skrējienus. Treidoju uz papīra - video vietā, klausoties radio. Manas acis ar pilnu aizrautību sekoja līdzi grafikiem, ko precīzi manā priekšā turpināja zīmēt BetAssistant (gribētu uzsvērt, ka šājā lietā programmatūra ir tiešām "bagāta" ar opcijām). Un man par brīnumu - viss notika tā, kā es biju iedomājies. VISI 3 SKRĒJIENI parādīja vienu un to pašu rezultātu. Man izdevās paredzēt grafika kustību!

Tas man lika lemt par labu vēl vienam testam - neskaitot jau esošos testus futbolā. Cik nu man sanāks laiks... Tīri intuitīvi jūtu, ka šis ir labs pamats treidinga stretģījai - atliek tikai nospodrināt. Un to man palīdzēs izdarīt tests. Vēljoprojām - pagaidām uz papīra - vēlāk sāksim spaidīt pogas.... ;)

No comments:

Post a Comment