Friday 14 January 2011

Nedēļas paperwork!

Pagājusi sīva nedēļa, cīnoties ar stratēģiju analīzi un izveidi. Un priekšā vēl vairāk darba, lai gūtu pienācīgu pieredzes devu... Papīru kaudzīte top lielāka; heh, un labi vien, ka digitālā formātā. Kopumā man tiešām prieks, ka esmu atpakaļ šajā lietā - ar svaigu skatienu uz lietām. Neizpaliek arī jaunas idejas, procesā pamazām slīpēju savu treidinga tehniku. Lai jau top tā kaudze lielāka - galvenais ir izdarīt secinājumus un mācīties no kļūdām!

Futbols tik tālu ir izgājis plusos - LTD no 3 spēlēm 2 peļņā, 1 pa nullēm (pateicoties segumam uz 0-0). Ar 20 mārciņu likmēm pluss sastāda +9,07 GBP! Nemaz nav tik slikti. Veiksmīgi būšu izvēlējies spēles. Tā tik turpināt !


Mīnusiņš sanācis 2-2 stratēģijā. Bet pavisam neliels. 2 spēles - 1 plusā, otra mīnusā. Īsti vēl neesmu izpratis visus stratēģijas riskus, doma ir, balstoties uz statistiku, likt segumus uz atbilstošiem riskiem. Domāju, ka tam jālīdz. Mīnuss, izmantojot likmes 20 un 10, sastāda -0,85, kas principā nav tik traki.


Kopumā futbols iznācis plusos: +8,22 GBP! Jāsaka gan, ka uz papīra, bet tas nav galvenais. Jūtos daudz drošāk kā gada sākumā. Un procesā esmu atklājis sistēmu knifus, kas palīdzēs vēlāk - treidojot ar reālu naudu.


Lielākie panākumi tik tālu ir zirgu sacīkstēs! Tiešām neiedomājami!  Peļņa no 10 GBP BACK un 11 LAY sastāda +48,36 GBP! 95,45% liels Strike Rate ar 21 skrējieniem peļņā un tikai 1 mīnusā.  9 dienu intensīvs darbs! Un principā tik vienkārša ideja - sasaitot bettinga un treidinga statēģijas vienā! Būtībā sniegums ir bijis tik labs, ka esmu jau pieķēries klāt treidingam ar mazām summām - tā kā neliels plusiņš arī manā reālajā BetFair balansā.


Neskaitāmi skrīnšoti, grafiku analīzes... Daudz darba pagājušās 10 dienas esmu ieguldījis tieši zirgu sacīkstēs. Tieši tāpēc futbolā nav sanācis tik daudz pielikt roku - pa dienu nogurstu, pētot zirgu sacīkstes, vakarā vairs nav spēka sekot līdzi futbolam... Varbūt arī tāpēc, ka man nekad nav īsti paticis skatīties futbolu un zirgu sacīkstes paliek mana kaislība... Bet tas nemaz nenozīmē, ka metīšu plinti krūmos - jo vairākas stratēģijas apgūšu, jo diversificētāks būs risks! ;)

No comments:

Post a Comment