Saturday 18 December 2010

Pirmā apņēmšānās!

Kā pirmais, ar ko sākās vairākas gaitas manā dzīvē - bija plāns. Stratēģisks plāns ar skaidru mērķi, kas piepilda mani ar degsmi darīt! Tas ir apmēram tāpat, kad uz spēles likta Tava dzīve - šis ir tas moments, kad ir jāpieņem skaidrs lēmums - un nav nekā svarīgāka par šo izvēli.

Daudz nosaka prioritātes - Kijosaki feini bija aprakstījis shēmu, kā darbojās cilvēku psiholoģija: pavisam vienkārši ar 3 faktoriem: aizsardzība, komforts, bagātība. Visbiežāk tās ir sakārtotas tieši tādā secībā, kādā es nosaucu pirmīt. Cilvēki balstās uz stabilu darbu, tad iegulda naudu komfortā (mašīna, dzīvesvieta) - un tikai tad visi sapņo kļūt bagāti... Bet mana apņemšanās nāk no pretējas puses: bagātība, komforts, aizsradzība. Un laikam tāpēc savā dzīvē pirmām kārtām vados iegūt pēc iespējas vairāk aktīvu - un tikai pēc tam pērku pasīvus...

TotoTreidings - kā viena no iespējām. Un viena, kas būtībā var aizvietot algotu darbu. Slikti saistīt to ar dzīves tēriņiem - bet ticu, ka tā ir tikai psiholoģiskā barjera. Sākumā noteikti nē! Vēlāk - būs atkarīgs no manas apņēmības. Cik cītīgi un disciplinēti es sekošu savam stratēģiskajam plānam.

Šis blogs būs kā atskaites punkts. Treidera dienasgrāmata, ja tā to var nosaukt. Bet būtībā izmantošu arī citas peļņas iespējas Toto - no tā izriet arī pats bloga nosaukums: "TotoInvest" . Tur būtībā ietverta mana attieksme pret šo plašo finanšu tirgu - teiksim, nosaukums ar mērķi, kas kā tālredzīgs atgādinājums sekos līdzi manām gaitām...

Domāju, ka ievadam pilnībā pietiks. Es esmu apņēmies darboties. Tas ir galvenais. Galvenais, ka ir degsme. Plāns ir nākamais solis...)

Uz priekšu - Toto pasaulē!

No comments:

Post a Comment