Tuesday 2 September 2014

6 Lengths Clear!

Ir pagājis diezgan pamatīgs laiks, kopš mana pēdējā ieraksta. Bakalaurs ir ņemis virsroku pār manu laiku un apvienot "toto-darbību" ar eksāmeniem bija izaicinājums. Neskatoties uz to - tuvu eksāmeniem atsāku pievērst uzmanību biržai un maijā veiksmīgi iesaistījos Eirovīzijas tirgos. Pēc pāris atvaļinājumiem, jūlijs aizvadīts apgūstot zirgu treidinga teoriju. Piesedzot sevi ar stabilu peļņu no arbitrāžām, beidzot esmu sācis skalpot. 

Atgriežoties atpakaļ pie maija sākuma, nevaru nepieminēt Spānijas uzvaru Eirovīzijas Lielā Piecinieka tirgū. Zinu, ka tēma varis nav aktuāla, bet gribētos izveidot nelielu atskaites punktu. Eirovīzija mani parasti saista ar treidinga iespējām starp augstiem koeficientiem uz spēcīgiem konkursantiem un pārvērtētiem favorītiem. Šogad bija diezgan pagrūti saprast, kas notiks uzvarētāja tirgū - koeficientu kustības pēc pusfināliem deva zināmu priekštatu par skatītāju balsojumu, bet nosvērties par kādas konkrētas valsts uzvaru man necēlās roka. Bija skaidrs, ka Zviedrija apsteidza Armēniju, bet tajā pašā laikā pārsteidza Austrijas un Nīderlandes kritums koeficientos. 


Neskatoties uz to, izcila iespēja pavērās Lielā Piecinieka tirgū. Ja pievērš uzmanību YouTube video analīzei, tad Spānija bija pārliecinošs favorīts tirgū ar lielāko skatījumu skaitu, pozitīvāko Like / Dislike proprociju un augstāko aktivitāti attiecībā pret skatījumiem. Un, ja runāju pilnīgi atklāti, tad starpība starp Spānijas un pārējām Lielā Piecinieka konkursantiem bija tik liela, ka man nebija ne mazāko šaubu par to, ka Ruth Lorenzo uzvarēs šajā tirgū. Mana pozīcija bija par Spānijas uzvaru @ 6.00 un 5.50 ar izejas pozīciju uz 3.80 LAY Betfair likmju biržā. Es atļāvos uzlikt 300 mārciņas un atstāju visu peļņu uz Spānijs uzvaru. Īsi pirms oficiālā balsojuma sākuma, koeficients noslīdēja zemāk kā plānots un mana prognoze piepildījās. Peļņa sastādīja: +480.79 GBP. Pietiekami, lai aizbrauktu vasaras ceļojumā uz Čehiju... )

Jūlija sākumā sāku pievērst uzmanību online treidinga kursiem. Iegādājos Caan Barry video paku, kas nāca klāt jau esošiem Racing Profits materiāliem. Cītīgi studēju abus kursus, lai varētu sākt treidot vasaras beigās. Esmu pilnībā apmierināts ar pirkumu - Racing Profits deva labu priekštatu par risku pārvaldību, kamēr Caan Barry vairāk rādija praktisko treidingo pusi. 


Lai piesegtu jebkādus zaudējumus no treidinga, augusta sākumā sāku likt arbitrāžasOddsMonkey serviss manā skatījumā vēljoprojām ir labākais arbera palīgrīks. Par nieka 8 mārciņām mēnesī viņi piedāvā regulējamus filtrus, e-pasta trauksmes u.c. palīgrīkus, kas atvieglo darbu līdz minimumam. Būtībā pietiek ar vienu labu arbitrāžu, lai nosegtu pilna mēneša abonamentu. 

Pirmo reizi saskāros ar MatchBook likmju biržu. Prieks, ka parādās jaunas biržas - arberiem tas nozīmē lielākas iespējas. Pārsvarā liku arbitrāžas Bet365, BetVictor, WilliamHill, BetFred, Coral, BoyleSports. Visi ir uzticami totalizatori. Nekad neaizmirsīšu arbitrāžu starp CORAL un BetFair, kad izdevās nopelnīt +45 GBP par vienu arbitrāžu (lielākā kādu esmu redzējis). Sliktās ziņas tās, ka BetVictor slēdza manu kontu un Bet365 pēc ilgiem gadiem izlēma atstādināt mani no bonusiem un uzlika likmēm limitus. Jebkurā gadījumā par to nevajadzētu īpaši satrakuties - arbitrāžas ir tas pats kas bonusi - brīva nauda. Ja kādam prieks atmazgāt 25 GBP free bet, kāpēc gan nenopelnīt 50 GBP pa virsu no arbitrāžām, kamēr konts ir tīrs un jauks? 


Peļņa kopā: +240.04 GBP
Vidējā peļņa dienā: +15.00 GBP

Pa virsu arbitrāžām - augusts vienmēr izceļās ar bonusiem uz futbola sezonas atklāšanu. Bet365, Coral un Betway apdāvināja mani ar patīkamiem +137 GBP. Vienmēr prieks iesaistīies! 

Paralēli arbitrāžām un bonusiem, esmu beidzot iegādājies GeekToy 3 mēnešu abonamentu un beidzot esmu sācis skalpot. Pagaidām tikai mācos, tehniskā analīze un svingu treidings vēljoprojām ir mana stirngrā puse. Skalpings padodās labāk, kad salieku likmes ap atbalsta un pretestības līmeņiem. Ļoti pārsteidza, ka 80% no zirgu skrējieniem noslēdzās ar plusu. Un aptuveni tikai 20% aizgāja mīnusā. Tas priecē, bet problēma ir tā, ka ar 20% zaudētiem skrējieniem pietika, lai nosistu bilanci mīnusā. Tik tālu -17.08 GBP. Problēma, manuprāt, ir pārlieku lielas likmes neadekvātās situācijās, nesagatavotība, steiga... Atļāvos turēt mīnusu par ilgu, likmju dubultošana arī nav laba stratēģija. Jāstrādā pie disciplīnas un sagatavotības. Godīgi sakot, redzu potenciālu, ja mācās no kļūdām! Pie tā arī strādāšu. 


1 comment:

  1. Jauns portāls par peļņas iespējām internetā! Apmeklē http://www.epelna.lv

    ReplyDelete